INGINER CONTROL TEHNIC CALITATE/ DECONTARE CONSTRUCȚII CIVILE

CERINȚE:

  • Bună capacitate de comunicare și colaborare;
  • Minim 3 ani experiență în proiecte de construcții civile;
  • Cunoștințe privind reglementările în vigoare în domeniul asigurării calității;
  • Experiență în estimarea costurilor/cheltuielilor de execuție și întocmirea devizelor în programe specializate;
  • Experiență în întocmirea de grafice de execuție (diagrame Gantt) cu ajutorul aplicațiilor software;
  • Cunoștințe avansate privind utilizarea aplicațiilor Microsoft Office (Word, Excel).

REPREZINTĂ AVANTAJ:

  • Studii superioare în domeniul construcțiilor;
  • Permis de conducere cat. B.

DESCRIEREA JOBULUI:

  • Implementează sistemul de management al calității, planul de calitate și controlul calității;
  • Coordonează și asigură controlul documentelor conform procedurilor de sistem și a procedurilor operaționale aferente;
  • Coordonează reglementările aplicabile în activitatea de asigurare a calității și asigură însușirea și respectarea prevederilor acestora;
  • Analizează, împreună cu șeful de șantier și managerul de proiect, caietele de sarcini;
  • Oferă suport tehnic la întocmirea procedurilor tehnice de execuție;
  • Pregătește documentele de calitate necesare pentru decontarea lucrărilor, împreună cu colegii din departament;
  • Transmite documentația spre aprobare către Inginer/ Supervizor;
  • Realizează analize, evaluări și calcule economice preliminare în vederea estimării costurilor/ cheltuielilor de execuție;
  • Întocmește grafice/ programe de execuție cu alocare de resurse, identificare puncte cheie (jaloane) și evidențiere drum critic;
  • Se deplasează în șantier pentru efectuarea măsurătorilor necesare decontării lucrărilor;
  • Întocmește situații de lucrări (devize, centralizatoare, atașamente, analize de preț etc.) și le supune aprobării beneficiarilor;
  • Verifică situațiile de lucrări întocmite de asociați/ subcontractanți;
  • Întocmește și actualizează graficele de execuție și cash-flow-ul pentru lucrările aflate în execuție;
  • Calculează costul proiectului în orice moment pe parcursul derulării contractului;
  • Elaborează rapoarte scrise conform solicitărilor beneficiarilor;
  • Întocmește ordine de modificare ca urmare a modificărilor apărute în proiectul tehnic, pe parcursul execuției lucrărilor.

BENEFICII:

  • Mediu de lucru competitiv;
  • Salariu atractiv;
  • Participare la cursuri de perfecționare;
  • Cazare în Oradea pentru persoanele cu domiciliul în alte localități.

Simți că nu ai găsit job-ul potrivit pentru tine?

Lasă-ne datele tale si te vom tine la curent cu noile job-uri.