Căutăm un ASISTENT MANAGER pentru a se alătura echipei noastre din Oradea.
CERINȚE:
- Persoană dinamică, sociabilă cu abilități de comunicare, vocabular elevat și gândire analitică;
- Cunoașterea avansată a pachetului Ms Office;
- Personalitate proactivă și proprie initiativă;
- Cunoștinte corespondență de afaceri;
- Bune abilități de comunicare, capacitate de organizare și planificare;
- Abilitate de a comunica la nivel managerial;
- Capacitatea de a lucra sub presiune și extrem de organizat, agilitate și inteligență;
- Cunoștinte excelente de limba engleză.
RESPONSABILITĂȚI:
- Planificarea agendei de lucru a managerului;
- Asistarea Directorului General în activitatea sa zilnică;
- Gestionarea mesajelor și a corespondenței;
- Coordonarea activităţilor de deplasare a personalului companiei (se ocupă de rezervări, întocmirea documentaţiei necesare pentru deplasări, procurare de bilete, deconturi);
- Traducerea și redactarea de documente;
- Colectarea, analizarea și sintetizarea informațiilor necesare pentru întocmirea rapoartelor și situațiilor solicitate;
- Organizarea, clasarea și arhivarea documentelor;
- Organizarea și administrarea agendei zilnice de lucru a Managerului;
- Menținerea unui flux comunicațional interdepartamental și intradepartamental continuu și eficient;
- Coordonarea activităţilor de protocol (primirea şi îndrumarea vizitatorilor, administrarea bugetelor pentru mesele şi evenimentele de protocol organizate de companie).
BENEFICII:
- Mediu de lucru la cele mai înalte standarde;
- Sistem de salarizare orientat către performanță;
- Echipă dinamică, pozitivă, atmosferă de respect și colegialitate;
- Programe de instruire la angajare, formare continua, acces la plaforme de training de specialitate.