AUDITOR INTERN – DOMENIUL CONSTRUCȚIILOR

Căutăm un AUDITOR INTERN în domeniul construcțiilor, cu experiență de minimum 2 ani în domeniul cost controlului auditului intern și/sau managementului riscului.

CERINȚE:

  • Studii superioare finalizate – de preferat în domeniul economic și/sau construcții;
  • Cunoașterea avansată a pachetului Ms Office ;
  • Experiență minimum 2-3 ani în domeniul cost controlului auditului intern și/sau managementului riscului;
  • Capacitatatea de a prioritiza atunci când activitatea este sub presiune;
  • Logică și inteligență emoțională;
  • Bune abilități de comunicare, capacitate de organizare și planificare;
  • Constituie avantaj certificări Auditor intern;
  • Capacitatea de a lucra sub presiune și extrem de organizat, agilitate și inteligență;
  • Disponibilitate pentru deplasări.

RESPONSABILITĂȚI:

  • Revizuirea nivelului la care compania și-a atins obiectivele;
  • Identificarea riscurilor cu care se confruntă compania și pregătirea planului de acțiune pentru menținerea riscurilor în limitele acceptabile pentru companie;
  • Sprijin pentru protejarea activelor și a reducerii posibilității de fraudă;
  • Îmbunătățirea eficienței și eficacității activităților interne ale companiei;
  • Îmbunătățirea integrității și credibilității raportărilor financiare emise;
  • Asigurarea conformității cu legile, reglementările, politicile și procedurile în vigoare;
  • Stabilirea procedurilor interne de monitorizare;
  • Testarea mediului de control intern;
  • Identificarea oportunităților de îmbunătățire;
  • Urmărirea și documentarea fluxurilor proceselor de business, inclusiv circulația informațiilor/datelor și a documentelor justificative, până la înregistrarea acestora în contabilitatea Grupului;
  • Transmiterea rapoartelor de audit către persoanele competente;
  • Realizarea misiunilor de audit în conformitate cu procedurile interne de Audit Intern;
  • Realizează planul anual de audit, actualizează și prioritizează analiza de riscuri;
  • Planifică și execută misiuni de audit intern, în zona financiară și operatională și tehnică;
  • Efectuează analiza procedurilor, identificarea și testarea controalelor interne implementate și identificarea deficiențelor și zonelor de optimizare în sistemul de control intern al Grupului.

BENEFICII:

  • Mediu de lucru la cele mai înalte standarde;
  • Sistem de salarizare orientat către performanță;
  • Echipă dinamică, pozitivă, atmosferă de respect și colegialitate;
  • Programe de instruire la angajare, formare continuă, acces la plaforme de training de specialitate.

Simți că nu ai găsit job-ul potrivit pentru tine?

Lasă-ne datele tale si te vom tine la curent cu noile job-uri.