ASISTENT MANAGER

Căutăm un ASISTENT MANAGER pentru a se alătura echipei noastre din Oradea.

CERINȚE:

  • Persoană dinamică, sociabilă cu abilități de comunicare, vocabular elevat și gândire analitică;
  • Cunoașterea avansată a pachetului Ms Office;
  • Personalitate proactivă și proprie initiativă;
  • Cunoștinte corespondență de afaceri;
  • Bune abilități de comunicare, capacitate de organizare și planificare;
  • Abilitate de a comunica la nivel managerial;
  • Capacitatea de a lucra sub presiune și extrem de organizat, agilitate și inteligență;
  • Cunoștinte excelente de limba engleză.

RESPONSABILITĂȚI:

  • Planificarea agendei de lucru a managerului;
  • Asistarea Directorului General în activitatea sa zilnică;
  • Gestionarea mesajelor și a corespondenței;
  • Coordonarea activităţilor de deplasare a personalului companiei (se ocupă de rezervări, întocmirea documentaţiei necesare pentru deplasări, procurare de bilete, deconturi);
  • Traducerea și redactarea de documente;
  • Colectarea, analizarea și sintetizarea informațiilor necesare pentru întocmirea rapoartelor și situațiilor solicitate;
  • Organizarea, clasarea și arhivarea documentelor;
  • Organizarea și administrarea agendei zilnice de lucru a Managerului;
  • Menținerea unui flux comunicațional interdepartamental și intradepartamental continuu și eficient;
  • Coordonarea activităţilor de protocol (primirea şi îndrumarea vizitatorilor, administrarea bugetelor pentru mesele şi evenimentele de protocol organizate de companie).

BENEFICII:

  • Mediu de lucru la cele mai înalte standarde;
  • Sistem de salarizare orientat către performanță;
  • Echipă dinamică, pozitivă, atmosferă de respect și colegialitate;
  • Programe de instruire la angajare, formare continua, acces la plaforme de training de specialitate.

Simți că nu ai găsit job-ul potrivit pentru tine?

Lasă-ne datele tale si te vom tine la curent cu noile job-uri.