CONSILIER JURIDIC – CLUJ-NAPOCA

Căutăm CONSILIER JURIDIC pentru punctul de lucru din Cluj – Napoca.

CERINȚE:

–    Licențiat(ă) în științe juridice;

–    Are cunoștințe solide de drept și pune în valoare raționamente juridice adecvate;

–    Experiență  practică de minim 2 ani în cadrul unei societăți multinaționale din domeniul construcțiilor constituie un avantaj; expertiză în alte domenii ale dreptului este apreciată și va aduce un plus de valoare candidaturii;

–   Experiență în gestionarea și abordarea juridică a contractelor de achiziție publică – contractele în sfera CFR reprezentând un avantaj;

–   Utilizează programele din pachetul Microsoft Office la un nivel avansat;

–   Înțelege și integrează cu succes obiectivele departamentelor suport în asistența juridică acordată;

–   Atitudine proactivă, capacitate de adaptare la schimbări, buna gestionare a situațiilor imprevizibile, riguros/riguroasă, atent(ă) la detalii, orientat(ă) spre calitate și rezultate;

–   Este organizat(ă), are capacitate de sinteză și analiză, prioritizează cu succes solicitările și lucrează foarte bine în cadrul unei echipe, dar și independent(ă);

–   Aptitudinea de a redacta într-o manieră clară și succintă documente juridice;

–   Aptitudini de comunicare și negociere bune și foarte bune;

–   Cunoștințele de limba engleză constituie un avantaj (scris și vorbit – nivel mediu);

–   Atitudine corectă și principială în relațiile de serviciu, implicare în problemele colectivului, obiectivitate;

RESPONSABILITĂȚI:

–   Colaborează, în mod eficient, în toate proiectele și spețele cu colegii din echipa juridică, inclusiv cu colegii din departamentele grupului de firme pentru acordarea suportului juridic specializat, sub coordonarea directă a șefului departamentului juridic;

–   Gestionează și supervizează din punct de vedere juridic derularea contractelor de achiziție publică contractate de către angajator, sens în care redactează inclusiv revendicări, adrese, notificări și corespondența aferentă derulării acestor contracte, urmărind respectarea contractului din punct de vedere a prevederilor contractuale și legale aplicabile.

–   Redactează, analizează, structurează și negociază o paletă largă de contracte și documente din domeniul construcțiilor, de exemplu: contracte de prestații, contracte de prestări servicii, contracte de vânzare – cumpărare, contracte de antrepriză, etc., adrese și notificări, acordă asistență din perspectiva juridică privind aspectele tehnice și operaționale;

–   Redactează actele cu caracter juridic ale societății;

–  Redactarea documentelor necesare în derularea litigiilor și reprezentare în instanțele de judecată din țară;

–  Formulează puncte de vedere pentru soluționarea oricăror altor problemele juridice specifice activității;

–   Consultarеа periodică а legislаției juridicе, informаrea și acordareа dе consultаnță juridică departаmentelor din cadrul companiei cu privirе la modificările legislative specifice fiecărui domeniu de activitate;

–  Analizează/avizează pentru legalitate măsurile care urmează a fi luate în desfășurarea activității societății, precum și tuturor actelor care pot angaja răspunderea juridică a societății;

–  Asigură reprezentarea societății în fata instanțelor judecătorești;

–  Face propuneri pentru luarea măsurilor legale preventive în diverse situații în care societatea este implicată.

OFERIM:

–  Mediu de lucru la cele mai înalte standarde;
–  Sistem de salarizare motivant;
–  Echipă dinamică, pozitivă, atmosferă de respect și colegialitate;
–  Programe de instruire la angajare, formare continuă, acces la platforme de training de specialitate.

–  Decontare costuri de relocare si decontare cheltuieli de cazare.

Așteptăm aplicația dumneavoastră prin e-mail pe adresa: ca********@se****.ro sau la sediul firmei Selina S.R.L. de pe Șoseaua Borșului, nr. 14 A.

Informații la telefon: 0725706193

Simți că nu ai găsit job-ul potrivit pentru tine?

Lasă-ne datele tale si te vom tine la curent cu noile job-uri.