CERINȚE:
- Bună capacitate de comunicare și colaborare;
- Minim 3 ani experiență în proiecte de construcții civile;
- Cunoștințe privind reglementările în vigoare în domeniul asigurării calității;
- Experiență în estimarea costurilor/cheltuielilor de execuție și întocmirea devizelor în programe specializate;
- Experiență în întocmirea de grafice de execuție (diagrame Gantt) cu ajutorul aplicațiilor software;
- Cunoștințe avansate privind utilizarea aplicațiilor Microsoft Office (Word, Excel).
REPREZINTĂ AVANTAJ:
- Studii superioare în domeniul construcțiilor;
- Permis de conducere cat. B.
DESCRIEREA JOBULUI:
- Implementează sistemul de management al calității, planul de calitate și controlul calității;
- Coordonează și asigură controlul documentelor conform procedurilor de sistem și a procedurilor operaționale aferente;
- Coordonează reglementările aplicabile în activitatea de asigurare a calității și asigură însușirea și respectarea prevederilor acestora;
- Analizează, împreună cu șeful de șantier și managerul de proiect, caietele de sarcini;
- Oferă suport tehnic la întocmirea procedurilor tehnice de execuție;
- Pregătește documentele de calitate necesare pentru decontarea lucrărilor, împreună cu colegii din departament;
- Transmite documentația spre aprobare către Inginer/ Supervizor;
- Realizează analize, evaluări și calcule economice preliminare în vederea estimării costurilor/ cheltuielilor de execuție;
- Întocmește grafice/ programe de execuție cu alocare de resurse, identificare puncte cheie (jaloane) și evidențiere drum critic;
- Se deplasează în șantier pentru efectuarea măsurătorilor necesare decontării lucrărilor;
- Întocmește situații de lucrări (devize, centralizatoare, atașamente, analize de preț etc.) și le supune aprobării beneficiarilor;
- Verifică situațiile de lucrări întocmite de asociați/ subcontractanți;
- Întocmește și actualizează graficele de execuție și cash-flow-ul pentru lucrările aflate în execuție;
- Calculează costul proiectului în orice moment pe parcursul derulării contractului;
- Elaborează rapoarte scrise conform solicitărilor beneficiarilor;
- Întocmește ordine de modificare ca urmare a modificărilor apărute în proiectul tehnic, pe parcursul execuției lucrărilor.
BENEFICII:
- Mediu de lucru competitiv;
- Salariu atractiv;
- Participare la cursuri de perfecționare;
- Cazare în Oradea pentru persoanele cu domiciliul în alte localități.